آموزش Captivateآموزش تولید محتوانرم افزار captivateنرم افزار ها❤️

دانلود نرم افزار کپتیویت | دانلود نرم افزار Captivate

دانلود نرم افزار Captivate

معرفی نرم افزار کپتیویت

ادوب کپتیویت، یک نرم ­افزار تولید محتوای الکترونیکی و یکی از ابزارهای بسیار قدرتمند در زمینه  ساخت فایل­ های آموزشی  به صورت  چندرسانه ­ای و تعاملی است. در واقع ادوب کپتیویت با امکانات ویژه خود به شما کمک می­کند تا بدون برنامه­ نویسی، انواع مختلفی از آموزش الکترونیکی و اتوران ­های حرفه­ ای را ایجاد نمایید. این نرم ­افزار ابزاری عالی برای ایجاد محتوای آموزشی و ماژول های جذاب ­تر نسبت به پرزنت ­های پاورپوینت است. آیا هنوز هم برای دانلود نرم افزار کپتیویت مردد هستید؟ پیشنهاد می­کنیم با مطالعه این مطلب اطلاعات کاملی در مورد این نرم افزار به دست آورید.

دانلود نرم افزار کپتیویت نسخه 2019 Adobe Captivate

نرم افزار کپتیویت چیست؟

این  نرم­ افزار با ارائه مجموعه­ ای از قابلیت ­ها، محیطی حرفه­ ای برای آموزش الکترونیکی فراهم کرده است. یکی از موارد مهم در نرم ­افزار کپتیویت که باعث می­شود از دیگر نرم­ افزارهای تولید محتوای الکترونیک متمایز باشد، ایجاد انواع پروژه­های محتوای الکترونیکی از جمله پروژه ­های آزمون، پروژه­ های ریسپانسیو، پروژه­ های نمایش نرم­ افزار، پروژه ­های شبیه­ سازی نرم­ افزاری و موارد مشابه است.

 جالب تر آنکه در این نرم­ افزار این امکان وجود دارد که ترکیبی از این پروژه ها را با هم به صورت یک پروژه واحد بتوان ساخت و استفاده کرد. کاربران می­ توانند با استفاده از این ابزار محبوب، از صفحه دسکتاپ خود فیلم­برداری با کیفیت بالا نموده و حتی کلیک ماوس و فشردن کلیدهای صفحه کلید را نیز در آن بگنجانند. به این ترتیب محیط یک نرم ­افزار کاملا برای کاربران شبیه ­سازی و رویت می­شود.

آیا دانلود نرم افزار کپتیویت رایگان است؟

حقیقت این است که این برنامه رایگان است و شما می توانید از نسخه ی کرک شده ای که ما در اختیار شما گذاشته ایم استفاده کنید.

کاربرد  نرم افزار کپتیویت

همانطور که اشاره نمودیم این نرم ­افزار از بهترین شیوه­ ها در زمینه ساخت پروژه­ های حرفه ­ای بدون نیاز به نوشتن کد است. Adobe Captivate ابزاری شگفت­ انگیز برای نگارش سریع آموزش الکترونیکی است. از یادگیری موبایل گرفته تا شبیه­سازی نرم افزار، از دموی محصول گرفته تا ارزیابی، همه کارها را با دانلود نرم افزار کپتیویت  می­توانید انجام دهید.

قابلیت ­هایی جهت ترغیب شما به منظور دانلود نرم افزار کپتیویت

  • با استفاده از مستندات اصلی ادوب کپتیویت (نسخه 2019) که در سایت آن وجود دارد، برای ساخت سریع دوره ­های آموزش الکترونیکی می­توانید از سوالات صوتی، تصویری، انیمیشن­ ها، تصاویر و آزمون­ ها استفاده نمایید.
  • می ­توانید دوره­های استاتیک، پاسخگو و واقعیت مجازی در ادوب کپتیویت ایجاد کنید.
  • در این نرم افزار قابلیت استفاده از پروژه­ های فست استارت و اسلایدهای آماده برای ساخت دوره ­ها وجود دارد.
  • می­توانید از دارایی ­های یادگیری الکترونیکی و درج اشیا تعاملی و غیر تعاملی سود ببرید.
  • ساختن انیمیشن­ ها و تعاملات سفارشی کاملا مهیا است.
  • استفاده از اقدامات و متغیرهای پیشرفته فراهم است.
  • ضبط و ویرایش شبیه ­سازی ها و دموهای ویدیویی موجود است.
  • می­توانید از Adobe Captivate با برنامه­ های دیگری مانند Adobe Creative Cloud استفاده نمایید.
  • قابلیت افزودن ارزیابی و آزمون­ها را دارید.
  • امکان ­پذیری و قابلیت دسترسی به سیستم مدیریت یادگیری (LMS) فراهم است.
  • پیش نمایش و انتشار دوره ­ها در LMS مهیا است.

5 دلیل شگفت ­انگیز برای دانلود نرم افزار کپتیویت و استفاده از آن

پشتیبانی از طراحی رسپانسیو

امروزه اکثر سازمان­ ها تعداد فزاینده­ای از کارمندان را در اختیار دارند که دوست دارند در حین کار چیزی یاد بگیرند. آنها ترجیح می­دهند به جای رفت­ و ­آمد به محل کار یا حتی پس از اتمام برنامه کاری روزانه، به راحتی مطالب مورد نیاز را یاد بگیرند. همچنین مجموعه دیگری از کارمندان وجود دارد که پشتیبانی از آنها برای برتری در جایگاه ­های شغلی آنها امری ضروری است. به­ عنوان مثال، ممکن است یک فروشنده قبل از ورود به دفتر مشتری برای فروش، به سرعت به جستجوی ویژگی ای محصول جدید بپردازد. این بدان معنی است که دوره­های آموزش الکترونیکی سریع که ارائه می دهید باید با انواع دستگاه­های تلفن همراه سازگار باشند. شما با دانلود نرم افزار کپتیویت می توانید از این مزایا برخوردار شوید.

تبدیل پاورپوینت به دوره ­های سریع آموزش الکترونیکی

اگر از خود می­پرسید که چگونه می­توانید از پرزنت­ های پاورپوینت که بخشی از برنامه­های آموزشی کلاس بودند استفاده کنید، Captivate راهی آسان برای تبدیل آن ارائه ­ها به یک دوره سریع آموزش الکترونیکی ارائه می­دهد. پس از آماده شدن پاورپوینت، برای تبدیل می­توانید آن را در Captivate وارد کرده و فعالیت­های تعاملی مورد نیاز، مانند تعاملات یادگیری، گزینه ­های درگ و دراپ، دکمه ­ها و جعبه ­های کلیک را اضافه کنید.

سرعت در آموزش مجازی

توسعه سریع آموزش الکترونیکی مستلزم ایجاد دوره ­های آموزش الکترونیکی در عرض چند هفته یا بعضی اوقات در طی چند روز است. Captivate با طیف گسترده­ای از الگوهای داخلی، آزمون­ها و ویژگی­های تعاملی، به دوره ­های سریع آموزش الکترونیکی روح تازه­ای بخشیده است. کتابخانه محتواهای آن بیش از 75000 المان مانند شروع دوره، کاراکتر­ها، بازی­ها، تعاملات، سناریوها و غیره را ارائه می­دهد.

توسعه سریع آموزش الکترونیکی در مورد یک فرایند سریع است و این بدان معناست که شما وقت و بودجه­ای برای سرمایه­ گذاری در گرافیک و برنامه ­نویسی صرف نم ی­کنید. کتابخانه داخلی کاراکترها، زمینه­ ها و مضامین واقعی، در توسعه دوره آموزش الکترونیکی، مشتری، وقت، منابع و سرمایه زیادی صرفه ­جویی می­کند.

پشتیبانی از شبیه ­سازی نرم ­افزار پشتیبانی

یکی از بزرگترین نقاط قوت ادوب کپتیویت، پشتیبانی از شبیه ­سازی نرم ­افزار است. شبیه­ سازی نرم­افزار هنگامی ضروری است که شما باید کارمندان را در استفاده از یک نرم ­افزار بخصوص آموزش دهید. Adobe Captivate ایجاد شبیه­ سازی­ه ای watch-try-do را برای قرار دادن در دوره سریع آموزش الکترونیکی آسان می­کند. دانلود نرم افزار کپتیویت می تواند این امور را تا حدود زیادی برای شما تسهیل کند.

پشتیبانی از بومی­ سازی در آموزش الکترونیکی سریع

سناریویی را در نظر بگیرید که در آن شما باید نیروی کار فروش را در مکان­های مختلف جغرافیایی آموزش دهید. شما در تیم انگلیس به تیم­های مختلف برای شنیدن کلیپ­های صوتی و مشاهده تصاویر مختلف در مقایسه با تیم فروش در ایالات ­متحده، نیاز دارید. اگر کلیپ­ های صوتی و محتوای آن آماده است، به راحتی می­توانید برای توسعه سریع آموزش الکترونیکی وارد عمل شوید. تمام کاری که شما باید انجام دهید استفاده از ویژگی GeoLocation در Adobe Captivate است. بسته به موقعیت یادگیرندگان، در کلیپ­های صوتی که آنها گوش می­دهند و در تصاویری که در دوره آنلاین مشاهده می­کنند، اندک تفاوتی وجود دارد.

ویژگی­هایی که باید قبل از دانلود نرم افزار کپتیویت از آنها آگاه باشید

اسلایدهای آماده

این ابزار چالش­های ابتدای کار با آموزش الکترونیکی و ایجاد دوره­های زیبا را به سرعت از بین می­برد. با اسلایدهای کاملا جدید و آماده، در عرض چند دقیقه محتوای eLearning زیبا را طراحی کنید.

پروژه­های فست استارت

پروژه­های فست استارت، مجموعه­ای جامع از آموزش الکترونیکی آماده برای کار هستند که به منظور طراحی مقدمه، اهداف، منو، طرح، سناریوها، تعاملات و اسلایدهای آزمون مورد نیاز هستند.

فروشگاه

Asset Store فروشگاهی است تا به شما کمک کند هوشمندتر کار خود را آغاز کنید.

جعبه سیالات

اشیایی که در Fluid Boxes قرار می­گیرند به طور خودکار تراز می­شوند تا فراگیران بدون توجه به دستگاه یا مرورگر خود، همیشه یک تجربه کاملا ریسپانسیو داشته باشند.

گردش کار

با نوشتن منطق کار بدون نیاز به برنامه ­نویسی، از ایجاد دوره­های آموزشی الکترونیکی چند ماژولی به راحتی استفاده کنید.

پروژه ­های واکنشی

کاربران می­توانند پروژه­های مجزا ساخته و محتوای آن را همانطور که همیشه انجام می­دادند اداره کنند. آنها قادر هستند محتوی خود را با تبلت­ ها، موبایل ­ها و دسکتاپ آداپته نمایند. کپتیویت نیز کمک می­کند تا از محتوا و درستی آن در بین دستگاه­ ها اطمینان کسب نمایند.

تم ­ها

کاربران می­توانند از تم­های مختلف استفاده نمایند تا از این طریق برای دستگاه ­های مختلف محتوای متفاوتی را ارائه دهند. همچنین می­توانند این تم­ها را سفارشی کرده تا تم های خود را ویژه ­تر سازند.

تعامل کلیک

با اجرای تعامل کلیک و جایگزین بدون برنامه ­نویسی نوشتن eLearning خود را تسریع نمایید.

مزیت­ هایی جهت دانلود نرم افزار کپتیویت

  • ساختن آزمون­ ها به صورت حرفه­ ای
  • در کمترین زمان می­توان انواع سوالات شامل جای خالی و چندگزینه ­ای را طرح کرد.
  • تولیدکردن خروجی ­های گوناگون در نرم­افزار کپتیویت
  • با این نرم افزار می­توان خروجی ­ها را با کیفیت و حجم ­های مطلوب و موردنظر بوجود آورد.
  • تولید محتوا بدون انجام هیچ­گونه کدنویسی
  • دستورهایی آماده در کپتیویت وجود دارند که با دانستن نوع کاربرد هر کدام از آنها می­توان دستور درست را به کار گرفت.

جمع ­بندی دانلود نرم افزار کپتیویت

بدون ­شک در حال حاضر  نرم ­افزار کپتیویت ، یکی از آپدیت ­ترین و قوی­ ترین نرم ­افزارهای حیطه تولید محتوای الکترونیکی به حساب می ­آید و با محیط ساده ­ای که دارد هر شخص تولید کننده محتوایی را ایجاد می­کند تا از قابلیت­ های شگفت­ انگیز آن در تولید محتواهای خود بهره ببرد.

لازم به ذکر است که توانایی ارتباط نرم­ افزار کپتیویت با نرم ­افزارهای قدرتمند دیگر مانند فلش، فتوشاپ، پاورپوینت و همچنین توانایی تولید انواع مدل بازی­های آموزشی، انواع آزمون­های تعاملی و هدفمند به همراه بانک سوالات، آن را در زمره برترین­های تولیدکنندگان محتوای الکترونیکی قرار داده است. شما هم­اکنون می­توانید به صفحه دانلود نرم افزار کپتیویت مراجعه نمایید، از امکانات فوق­العاده آن استفاده کرده و تجربه خود از آن را با ما در میان بگذارید.

عضویت در کانال تلگرامی ما

 

محمد زندیان

دوس دارم تجربیاتم در زمینه تولید فیلم های آموزشی و ... رو در قالب فیلم های با کیفیت در اختیارتون بذارم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا